Det første spørgsmål man skal stille sig selv, når man går i gang med en digital strategi er: Hvad er formålet?
Det sker ofte, at denne første vigtige overvejelse drukner i fascinationen af et nyt medie eller en spændende proces. Men et formål, der er forankret i forretningen, giver det bedste grundlag for at skabe en værdifuld digital strategi.
Bliv guidet til at lægge en digital strategi eller den rette strategi for employee advocacy, der passer til jeres medarbejdere og organisation – fx via workshops eller konkret sparring.
Få hjælp til at klæde ledelse og medarbejdere på til en stærk personlig tilstedeværelse på sociale medier, der også styrker virksomhedens brand.
De emner jeg oftest taler med mine kunder om er:
Få hjælp til at komme godt fra start med jeres digitale projekter, til at planlægge digital kommunikation – eller til at producere indhold til sociale medier.
Jeg har 18 års erfaring med at arbejde både praktisk og strategisk med digital branding, marketing og kommunikation. Jeg har erfaring med alt fra at lede projekter, engagere kolleger og klæde dem på til digitale processer – til selv at skrive og producere indhold til digitale platforme.
Saxo Bank vil styrke både medarbejdernes position på sociale medier og Saxo Banks brand og tilstedeværelse generelt. Jeg klæder løbende kommunikationsteamet på til en stærk EA-indsats.
BLOXHUB vil være et endnu stærkere samlingspunkt for sine medlemmer. Vi har arbejdet med digital strategi, plan for øget medlemsengagement og styrket tilstedeværelse primært på Linkedin.
Forman Advokater vil gerne råbe en branche op, der har tendens til at behandle vognmænd og chauffører ringe i retssystemet. Vi har styrket det digitale brand og fået branchens medier til at lytte.
Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål, ønsker et samarbejde eller hvis du vil høre mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed.
[email protected] / E-mail
28 57 54 66 / Telefon
Rikke Damgaard ApS
Skolevænget 2B
2670 Greve
CVR-nr: 36 49 03 65